Грижа за корисници
Ви благодариме што ја одбравте Gjirafa50 за да купувате техничка роба. Мило ни е што ја одбравте нашата онлајн продавница и секогаш сме подготвени да ви помогнеме да имате што е можно подобро искуство при пазарувањето на нашата платформа.
За повеќе информации за Gjirafa50.mk, ве молиме прочитајте го следново:
Gjirafa е една од технолошките компании во Централна Европа со најбрз раст, со мисија да изгради интернет економија во регионот. Екосистемот на услуги на Gjirafa опфаќа е-трговија, видео стриминг, онлајн маркетинг, Cloud технологија и производство на забавни содржини. Во Gjirafa, ние сме бескомпромисни кога станува збор за квалитетот, ефикасноста, доверливоста и достапноста. Gjirafa е секогаш посветена да ги задоволи очекувањата на нашите купувачи и да им понуди одлични искуства.
Каде се наоѓаат канцелариите?
Ул. „Јадранска Магистрала“ бр. 86, 1000 Скопје, Република Северна Македонија
Кога пристигнува нарачката?
Нарачката се очекува да пристигне во рок од 6-10 дена од моментот на верификација.
Како се откажува нарачка?
За да ја откажете нарачката, контактирајте нѐ преку кој било комуникациски канал.
Може ли да купам во име на компанија?
Секако, ќе ви издадеме фактура за нарачката, треба само да ги внесете деловните податоци во детали за нарачката (правно деловно име и фискален број), про-фактура од нарачката ќе ви испратиме по е-пошта, а фактурата ќе ја добиете при достава на вашата нарачка.
Кои се опциите за плаќање?
За да се олесни купувањето, постојат неколку начини на плаќање:
- Уплата на жиро-сметка
- Плаќање во готово кога производот ќе биде доставен.
- Плаќање онлајн со картичка.
Дали има ограничувања за плаќање во готовина?
Лимитот за плаќање во готовина за деловните субјекти е до 6160,15 ден, додека за плаќање над 6160,15 ден. мора да се изврши банкарски трансфер. Додека лимитот за плаќање во готовина за физички лица е до 30800,76 ден., за износ над 30800,76 ден. мора да се изврши банкарски трансфер.
Која валута можам да ја користам при плаќање?
Плаќањата во готовина се вршат само во денари, додека плаќањата преку банка може и во други валути.
Како се поднесува барање за враќање или сервисирање на производот?
Враќање или замена на производот се врши во рок од 14 дена откако ќе ја добиете нарачката, во неискористена состојба, со неоштетена амбалажа, со гаранцијата и фискалната сметка. Враќањето на производот се врши во нашите канцеларии. Додека, барање за сервисирање може да се поднесе во рок од една година (онолку колку што дозволува гаранцијата) во нашите канцеларии.
Ако вратам производ, дали се рефундираат средствата?
Средствата се рефундираат во рок од 14 дена по приемот на нарачката, во спротивно, се префрлаат како кредит кој може да се искористи при следни нарачки.
Дали производите имаат гаранција?
Сите наши производи имаат гаранција од 1 година.
Каде да се обратам за сервисирање на производот?
Прво нè контактирате нас, Џирафа (Gjirafa) Дооел Скопје, со седиште на Јадранска магистрала бр. 86, зградата на Bibaj Group, Скопје. Сите сервисирања или поправки се вршат преку нас, кај овластени сервисери.
Подолу се наведени некои од овластените сервисери:
- За Apple: iStyle Македонија, Skopje City Mall, ул. Љубљанска 4, Скопје
- За Lenovo: Aitonix, ул. Васил Ѓоргов 33, локал 2, Скопје; INet LLC, ул. Атинска 12, 1000 Скопје
- За Samsung:
- За мобилни телефони: Video Data HHP сервис Центар, ул. Рузвелтова 89, Скопје; Mobico, бул. Партизански одреди 62, Скопје
- За ТВ и аудио/видео: СЕРВИС МАКЕДОНИЈА, ул. Јадранска магистала 14, Скопје
- За делови и додатоци за компјутер: Neocom, ул. Кузман Јосифовски Питу 15, Скопје
- За Dell: ИТД Дистрибуција Доо, ул. Качанички пат Визбегово, Скопје; Систем Оне Дооел, бул. Партизански Одреди 37, Скопје
Гаранцијата е истечена, дали сè уште може да се сервисира производот?
Во тој случај не може, зашто гаранцијата е директно издадена од произведителот.
Производот е отворен од неовластен сервисер, дали сепак може да биде сервисиран кај вас?
Не, ако производот е отворен од персонал на неовластен сервисер, гаранцијата на производот престанува да важи.
Колку чини доставата?
Во Gjirafa50.mk доставата е бесплатна одредено време.
Дали нарачката може да биде одложена?
Некои од причините поради кои нарачката може да биде одложена се:
- Неисправна адреса
- Не е наведена целосната адреса
- Меѓународна царинска постапка
Како можам да ве контактирам?
За да Ви бидеме на услуга, овозможивме неколку начини за контакт. Може да нѐ контактирате:
- На нашиот тел. бр.: +389 22 633 364
- На Viber и WhatsApp: +389 72 236 666
- Со порака на Live Chat
- Е-пошта: [email protected]
- На Фејсбук: facebook.com/gjirafa50.mk
- На Инстаграм: gjirafa50.mk