Kujdesi ndaj klientëve
Faleminderit që keni zgjedhur Gjirafa50 për të bërë blerjet tuaja për pajisje teknologjike. Ne jemi të lumtur që keni zgjedhur dyqanin tonë online dhe jemi vazhdimisht në gatishmëri që tu ndihmojmë që blerja juaj në platformën tonë tu lërë përshtypje sa më të mirë.
Gjirafa është një nga kompanitë me rritjen më të shpejtë në Evropën Qëndrore dhe misioni i saj është të ndërtojë ekonominë e Internetit në këtë rajon. Ekosistemi i shërbimeve të Gjirafës përshinë tregtinë online, marketingun online, transmetimin e videove, studion e produksionit dhe shërbimet cloud. Para së gjithash, Gjirafa garanton kualitet, besueshmëri, efikasitet, dhe çmimet më të volitshme në treg. Gjirafa mbetet përherë e përkushtuar që të përmbush pritshmëritë e klientëve dhe të ofrojë përvojat më të këndëshme për ta.
Gjirafa50 është platformë e shitjes online, e krijuar nga Gjirafa, Inc. Është dyqan online i specializuar në shitjen e pajisjeve më të fundit të teknologjisë dhe që njëkohësisht janë më të kërkuarat në treg.
Ku gjindet Gjirafa50.mk?
Gjirafa50 gjendet në Maqedoninë e Veriut, Rr. "Vasil Glavinov" 3 / 1-1, 1000 Shkup
Kur vjen porosia?
Porosia pritet të mbërrijë brenda 6-10 ditëve që nga momenti i verifikimit.
Si bëhet anulimi i porosisë?
Porosinë mund ta anuloni duke na kontaktuar në cilindo kanal të komunikimit.
A mund të blej në emër të kompanisë?
Patjetër, ju lëshojmë dhe faturë të rregullt për porosinë që bëni, mjafton të shënoni të dhënat e biznesit te të dhënat e porosisë (emrin ligjor të biznesit dhe numrin fiskal), pas porosisë do t'ju dërgojmë profaturën në email, ndërsa faturën e rregullt e pranoni bashkë me porosinë tuaj.
Cilat janë mundësitë e pagesave?
Për t'u ofruar lehtësi në blerje, ofrohen dy mënyra të pagesës për produktet e dëshiruara:
- Transfer bankar
- Duke paguar me para në dorë kur bëhet pranimi i produktit.
- Duke paguar online me kartelë.
A ka limit të mjeteve për pagesa me para në dorë?
Limiti për pagesa me para në dorë për biznese është deri në 6160,15 MKD, ndërsa për pagesa mbi 6160,15 MKD duhet të bëhet transfer bankar. Kurse limiti për pagesa me para në dorë për individë është deri në 30800,76 MKD, ndërsa për pagesa mbi 30800,76 MKD duhet të bëhet transfer bankar.
Me çfarë valuta mund të bëj pagesën?
Pagesat me para në dorë pranohen vetëm me denarë maqedonas, ndërsa pagesat përmes bankës me valuta tjera nuk përbëjnë ndonjë problem.
Si bëhet kërkesa për ndërrim apo riparim të produktit?
Kthimi apo ndërrimi i produktit mund të bëhet vetëm brenda periudhës 14 ditore pasi që keni pranuar porosinë, në gjendje të papërdorur, me paketim të padëmtuar, fletëgarancion dhe kupon fiskal. Kthimi i produktit mund të bëhet vetëm në zyret tona. Ndërsa, kërkesa për servisim mund të bëhet brenda periudhës një vjeçare (po aq sa lejon garancioni) në zyret tona.
Nëse bëj kthimin e një produkti, a më kthehet pagesa?
Pagesa mund të kthehet vetëm brenda 14 ditëve pas pranimit të porosisë, në të kundërten, ato mjete mbesin kredi dhe mund të përdoren në blerjet e radhës.
A kanë produktet garancion?
Të gjitha produktet tona kanë garancion 1 vjeçar.
Ku të drejtohemi për servisime të produkteve?
Pika e parë e kontaktit jemi ne, Gjirafa Dooel Skopje, me lokacion Jadranska Magistrala, 88, Bibaj Group Building, Shkup. Për çdo kërkesë të servisimit, riparimi apo servisimi bëhet nga ana jonë përmes pikave servisuese të autorizuara.
Po ashtu, këtu mund t’i gjeni disa nga pikat servisuese të autorizuara:
- Për Apple: iStyle Macedonia, Skopje City Mall, Ljubljanska 4, Shkup
- Për Lenovo: Aitonix, Vasil Gjorgov 33, local 2, Shkup dhe INet LLC, Atinska 12, Shkup
- Për Samsung:
- Për celular: Video Data HHP Service Center, Ruzveltova 89, Shkup dhe Mobico, Partisan Detachment 62, Shkup
- Për TV dhe AV: SERVIS MAKEDONIJA, Jadranska magistrala 14, Shkup
- Për pjesë dhe aksesorë për kompjuter: Neocom, Kuzman Josifovski Pitu 15, Shkup
- Për Dell: ITD Distribucija Doo, Kacanicki Pat bb Vizbegovo, Shkup dhe System One dooel, Bulevar Partizanski Odredi 37, Shkup
Garancioni i produktit ka përfunduar, a mund të servisohet ende?
Në këtë rast jo, sepse garancioni është direkt nga prodhuesi.
Produkti është hapur nga serviserë të paautorizuar, a mund të servisohet nga ju?
Jo, në momentin që produkti është hapur nga serviserë të paautorizuar, garancioni i produktit shpallet i pavlefshëm.
Sa kushton transporti?
Në Gjirafa50.mk transporti ēshtë falas për kohë të limituar.
Kur mund të vonohet porosia?
Disa nga arsyet se përse mund të vonohet një porosi janë:
- Adresa nuk është e saktë
- Nuk është shënuar adresa e plotë
- Precedura ndërkombëtare doganore
Si mund të ju kontaktoj?
Që të jemi sa më afër jush, ne i kemi disa mënyra të kontaktimit. Mund të na gjeni në këto kanale të komunikimit:
- Në numrin tonë të telefonit (vetëm për thirrje): +389 22 63 33 64
- Në Viber dhe WhatsApp: +389 72 236 666
- Në Live Chat brenda faqes tonë
- Me email: [email protected]
- Në Facebook: facebook.com/gjirafa50.mk
- Në Instagram me userin: gjirafa50.mk